Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jediné, co se na Hradě dneska hledá, je becherovka.

0 0
možnosti

Mám poněkud jiné zkušenosti. V té době jsem byl jak ve Francii tak v SRN a kdo je to Havel nikdo nevěděl.

0 0
možnosti

No vidíte. V roce 2000 nikdo v USA nevěděl nic o ČR (potažmo Československu). Jen to, že je tam prezidentem Havel. I v parcích západní části USA.

0 0
možnosti

Přihodí se v Praze něco podobného jako v roce 1989 na náměstí Tchien an men v Pekingu?

Zdroj: http://ivanbednar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=562112

Neměl byste si vzít prášky na hlavu? 8-o

5 1
možnosti

Hodně jste mě rozesmál poukazem na to, že panu Hermanovi zakazovala víra lhát.

Takovému nesmyslu, že by se takovým zákazem nějaký politik řídil, vskutku věříte?

Nepíši, zda má pravdu Zeman, či Herman, ale argumentovat zrovna tímhle, je totálně praštěné.

5 0
možnosti
Foto

Je mi líto, ale panu ministrovi nelze věřit, dokud nepodá demisi, a tedy nepotvrdí svá slova činy.

2 1
možnosti

Je mi líto, ale panu prezidentovi nelze věřit i když abdikuje.

3 1
možnosti
  • Počet článků 570
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1275x
Občasné komentáře současného dění. 

Seznam rubrik