Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M92i71l25a82n 62K45e91s81l

6. 4. 2018 21:42

Zkušený šíbr?Já bych řekl,že je zkušený hokynář.Politik moc ne.Pochybení v přehnaném vyhánění ruských diplomatů od nás a vydání Nikulina do USA se mu vymstí.Dosud moc příležitostí předvést se v zahraniční politice neměl.Kdysi jako děti jsme toho,kdo dělal nevhodné věci oslovovali- jseš blbej nebo navedenej.Na našeho premiéra v demisi by pasovalo nahradit v onom souvětí nebo spojkou a.V té první věci ukázal nevědomost a unáhlenost a v té druhé nakrknout Zemana.A ten má sloní paměť.

1 0
možnosti

Z večera do rána jsem prošel rychlokurzem ! Státotvorný je ten, kdo ovládá ministerstvo vnitra ! A. Babiš nemá chybu - Stále se podivuje, proč je oslovován, jako trestně vyšetřovaná osoba - Přece se již opakovaně a jasně vyjádřil i citátem ze slavného Švejka ! "Já sem nevinnej, noviny vůbec nečtu o politiku se nezajímám, nestarám, pane, pane já sem nevinnej, nevinnej" Mějte rozum, jsem předseda ANO, měli jsme na Čapáku zahradní slavnost,dva metráky řízků, bohatá tombola,a když jsme byli zrovna v tom nejlepším, zapěli "Hej Oligarchové", tak příjde policie a začne vyšetřovat podvod" !Já tedy volám - "Ať žije císař František Josef první a A.Babiš s jeho velectěnou rodinou ! Vyšetřování je fakt zcela zbytečné - Vyšetřeni by měli být příznivci Velekněze ... :-)

1 0
možnosti

Mýlíte se, je to právě přesně naopak. Jmenování představitelé ČSSD jsou možná klauni, ale je fakt, že se jim přesto podařio několik měsíců tahat Babiše i prezidenta za fusekli, že se na ten čas skomírající ČSSD stala mediální hvězdou, vše se kolem té osmiprocentní straničky točilo. Hlavním poraženým je tady Babiš:-)

5 0
možnosti
Foto

Poražena je myšlenka vlády s důvěrou. Otázkou ale je, zda to opravdu je konec.

3 0
možnosti
Foto

Kdyby byl Babiš tak zkušený šíbr, tak už má sestavenou vládu. Ale jak se ukazuje, vymyslet dotační podvod nebo daňovou optimalizaci je zcela něco jiného, než získat koaliční potenciál. :-)

4 0
možnosti
Foto

Moje řeč, Maruško. Je úplně neschopný, ten Babiš.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS