Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

Ševčík je známá firma. Za Klause byl oddaným příserářem jeho obludných neoliberálních kravin, teď zase přisluhuje Babišovi. Koukám, co to tam píše pan Halík za nesmysly o dotacích. Myslíte, že na 170 000 ha půdy, co vlastní Agrofert jsou malé dotace? Nebo že je Babiš nedostává? Bože můj...

0 0
možnosti
MK

Pane Halík, pravda bude asi někde uprostřed . Já mám doma tři vysokoškolsky vzdělané děti a ani jedno naštěstí neinklinuje k politice , kterou nabízí ANO. Už to , že jejich guru sestavil vládu s odpadlíkem podporovanou starou garniturou. Nějak moc brzy jsme zapomněli co páchal komunistický režim, pokud se nemýlím tak bylo za vlády KSČ popraveno přes 4500 politických vězňů, navíc neznámo kam. Víte co to pro ty rodiny muselo být za muka.?Až po revoluci se začaly hledat nedůstojné , někdy společné hroby. A nenechte se zmást, ideologie KSČ se nijak nezměnila. Tak se nedivte, že člověka který se s nimi pachtuje za modlu já třeba nikdy mít nebudu. A pokud nezapomněli rodiče co se dělo, tak to předávají i svým dětem. A já jim to budu ráda připomínat ;-(

8 0
možnosti
PH

P30e30t96r 66H68a40l71í18k

14. 5. 2018 14:04

já s vámi plně souhlasím. Bohužel se nám marxizmus a diktatura vrací jak bumerang. EU konveguje k ideím minulého režimu a zástupy komunistů ve vedení EU jsou děsivé.

Nikdy jsem si nemyslel, že bych neměl komunisty na poslední příčce žebříčku. Doba se ale změnila a proti zástupci zelených bych volil kohokoliv jiného. Na předposledním místě mám shodně komunisty a TOP09.

Co se týká ANO, tak bych to rozdělil na 2 části. Co se týká ekonomiky tak to není nejhorší. Ty kecy o dotacích pro Agrofert, to je jen takový Kalouskův folklór. Velký průšvih je to trestní stíhání Babiše a za tragédii považuji komunisty jako šedé eminence.

Pro mě by byl ideál, koalice ODS a ANO, kdy by ODS držela Babiše vpravo.

2 0
možnosti
PH

P64e54t95r 74H67a27l12í31k

14. 5. 2018 9:52

no nevím. Dcera-studentka na té diskusi byla a popisovala mi to zcela jinak.

Babiš ji i její kolegy zaujal. Nesouhlasí s ním ve všem, ale není to tak, jak píšete.

U Ševčíka i Babiše z vás přímo kape nenávist, ale chápu, že levicoví marxisti-islamisti je z příkazu svých guru musejí nenávidět.

3 6
možnosti
Foto

Dcera se jednoduše potatila. Vy se asi modlit nebudete, aby prozřela. Já ano, neboť škoda každého mladého člověka, který se nechá zmanipulovat. Rv

8 1
možnosti
  • Počet článků 570
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1275x
Občasné komentáře současného dění. 

Seznam rubrik