Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Babiš už je skoro takový politik jako každý jiný. K dokončení celého procesu v předrodu v normálního politika už je potřeba jen to, aby páteřní podniky Agrofertu zkrachovaly a banky nechaly zpeněžit celý Agrofert. A Babiš bude rád za poslanecké místo, aby měl na inkaso. Vyčkejme, až tato situace nastane, a pak pokračujme v diskusi. Do té doby je to všechno jen polotovar a veškeré předpovědi jsou jen plytkou zábavou. /moje vepřová radost z Babišova útěku od moci už víceméně pominula, a když vidím, jak rychle se utlumují výrobní aktivity napříč ekonomikou, tak mne bere hrůza. Takže mnou cloumají krapet jiné pocity a Babiš je mi víceméně volný - za ten týden se z něj pro mne stalo cosi jako panoptikální kuriozita/.

1 0
možnosti
RK

R41a50d72e47k 57K19o19h31u83t

18. 10. 2021 14:24

Máte můj obdiv, tolik energie, kvůli takovým hloupostem.... možná je to všeobecná zpovykanost, nejenom pražáků, místo aby lidi polohladoví bojovali o svou denní obživu, tak maří čas vypisováním na webu.

1 1
možnosti
Foto

Je to tak jak píšete, zlatá slova, do kamene tesat! A nejhorší ze všeho jsou kapitalisti, jen tyjí z mozolů prostého lidu, a tady na webu si ještě oslavují vlastní citáty a navrhují je tesat do kamene, co to povídám, do žuly a mramoru! Fuj! Dal jsem Vám plus!

0 0
možnosti
  • Počet článků 570
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1275x
Občasné komentáře současného dění. 

Seznam rubrik